неделя, 2 септември 2007 г.

ОТДАВНА НЕ СЪМ ПИСАЛ

Мина много време от както на съм писал, знам ли за кво да пиша обаче . То живота си е същтия май много не се променил и все пак ,бе то маи никой не ми чете глупостите а .Така си е даа по принцип тря ся да напиша някав енгри пост , ма хич не съм ядосан,е мислех да разкажа как българското общество се опитва да говори на английски ама то се тая , овцете са си овце няма да се променят. Така ,че е по хубаво да напишем нещто положително + ,я да помисля.........а да жените ни са хубави уж сме умен народ е избираме си идиоти да ни оправляват ма то тва си е традиция май.Леле пак стана отрицателен тоя пост е както и да е.Аз още съм млад бог знае колко още простотии ша вида.и все пак българино не ме гледай умно ,ако ма гледаш въобще. Ха-ха

Няма коментари: