вторник, 4 септември 2007 г.

ВРЕМЕ Е ЗА ГНЕВЕН ПОСТ

Положението е следното муа тоест аз раборя в хотел,без реклама(то и не си заслужава) на рецепция по точно .За вътрешно-заводските проблеми няма да говоря ,че те край нямат.Но днес ми сервираха голям кеф.Значи аз съм единствен мъж на рецепция с ощте 3 жени работя(да знам) но като добра душа не съм се оплаквал то и не тря аз си имам пишка тва значи и съмочувствие така че не хленча,значи идвам на работа и ми се сервира "колежкитети не искали да взимат от теб смени ,оплакват се" , това ми го казва шефката на рецепция тя е точна проблеми с нея нямам,обаче излиза че има с другитеее.Т като мъж аз не цивра като ми е тежко и не с еоплаквам като им оправям гимйите.Случвало се е да оставям на някои да сварши по нещто в неговата смяна както и аз сам правил за тях услуги,явно тва ги е притеснявало,мене не разбира се на ли сам добричак,обращтам дебелия край вече, не съм лош човек ма ако искат да ми кажат нешто да ми кажат много,ама много"обичам" да ми се говори зад гарба на шефа .Как ли да посъпя(мисля)
1 вариянт като пич и замалчавам и продалжава идилията докато стана путка и някои ма наебе та да ме уволнят
2 вариянт срештата се с лошото ми а то моито е тихо лошо като прадня в претъпкан рейс не може да избягаш щото спирката е далече ма се и душиш щото е утровно
ТАКАААА кво ли да избера
айде като избера пак ще пиша (ма как съм ядосан значи)

2 коментара:

Bruce Wayne каза...

кофти работа, но не се оставяй кучките да те манипулират

сложи един диктовофон под "тезгяха" и запиши какво си говорят за шефката :)

Bruce Wayne каза...

btw ще ми оправиш ли линка да сочи към www.nname.org, са е невалитен